Friday, February 25, 2011

it ain't easy to make a decision.

it ain't easy to make decision in life. it so confusing when you have to choose whether to take this path or the other. you are only given a very short period to think and make a decision.everything seems to be so fast.both path has it's own benefit. once you choose,you cannot turn back .this is not try an error decisions,this is about your future. and decision has been made. yeah! i totally made the decision which is i hope it was a right decision. if it is not,i just have to face it .whatever obstacles that come in front of me after this,it all deoends on me because i am the one who made the decisions.

"Ya Allah.aku memohon kepadamu.semoga keputusan yang aku buat ini adalah keputusan yang terbaik dalam hidupku.aku ikhlas dan redha dengan ketentuan yang Kau beri kepadaku.kerana aku tahu itu yang sebenar-benarnya terbaik untuk aku.sesungguhnya Kau lebih mengerti apa yang terbaik untuk diriku.Amin"

this are the most toughest decision that i have to made in my life.sumpah! sume timbang tara telah dibuat.tolak tambah bahagi darab sume da buat.tapi,aku masih tidak pasti sebenarnye.macam2 anasir negative yang dok berlegar-legar kat dalam kepala.tapi tak boleh dilayan sebab siapa kamu menentukan cara kamu melihat.kalau nak jadi orang yang positive,mesti kne sentiasa lihat semua benda dalam perspective yang positive.neutral kan charge negative yang ada dalam badan . ye!kamu boleh ye norafilah .say no to tak boleh.:)
keluarga dan sahabat2 akan sentiasa sokong dengan apa saja yang kau buat. kau ada sokongan dari mereka.buat ikot kata hati kau.pedulikan apa org mahu cakab.sebab again, they don't know a thing.kau yang akan berhadapan dengan semuanya,selagi merasakan diri berada dilaluan yang betul,insyaAllah semua akan oke.:D

go me!go me!:)

with love:fifi

No comments:

Post a Comment