Saturday, April 23, 2011

FR


topics for today is about FERRERO ROCHER (FR).
for choclate's lover,when ppls talk about ferrero rocher,what are the things that will cross on your mind?oke.for sure la 'the price,the golden wraps,the sweetness,the almond nuts,and all the best2 things' kn?hm.as i'm one of the choclate's lover,i am sooooo addicted to ferrero rocher.sebab mmg sangat sedap.masyuk gile.kalau time stress dapat mkn FR ,mmg terus tak jadi stress and hati rasa tenang.maybe one of the ingredients for making this choclate is a spoonfull of happiness and a cup of love kot.hee.

well,itu secara abstractnya bila kita perkatakan tentang FR.cuba kalau kita pandang FR dari sudut yang lain.i mean.cuba kalau all the readers put yourself as a FR itself.lets imagine that you as a FR.everyone would love to have you kan?sebab bukan senang boleh nak beli.for those who affordable saja yang boleh nak beli choclate ni.as for myself pun,rarely la for me to buy this FR.unless if i am too craving to have it,then i will spend some of my money to buy this FR.well,saya pun bukannya ada 'special one' yang akan belikan saya FR ni.boleh mintak dengan ayah je.:) oke.back to our topics,hm FR ni dibaluti dgn golden wraps.sangat la cantik.sistem pembalutan yang kemas dan cantik menyebabkan kita tak nampak keburukan pun dekat FR ini.nampak elok dan terjaga.apabila golden wraps dibuka,kita akan nampak rupa sebenar si FR.agak tidak cantik sebab 'surface yang tidak berapa nak smooth' sebab ada fragments of nuts yang melekat kat choc ball tu.boleh diibaratkan macam a girl who have a lot of pimples in her face.but still,the round shape of FR make it look cute.:D
dan bila anda mula nak makan FR,anda akan makan dengan penuh slow motion kan?sebab nak dapat feel makan FR.baru boleh rase kesedapannya.then,bila da masuk dalam mulut tu,semua keburukan dekat FR tadi mmg terus tak boleh nk nampak.apa yang anda rasa hanyalah kesedapan texture rasa FR.memang tak boleh nak dinafikan,amatlah sedapnya FR ini.kalau saya diberi peluang untuk makan 20 pieces of FR pn,mmg tak cukub kot.ouh!yummy.:)

oke.the main point here is.ada a friends of mine ibaratkan saya seperti FR.hm at first mmg macam terkejut dan tak nampak point sebenar yang cuba diperkatakan.tapi bile beliau give a further explaination to me,baru boleh nampak sedikit the reasons behind it.terharu sekejap bila dengar die cakab macam tu.-__-" hm....saya dan FR mmg agak jauh kan persamaanya?FR sangat berharga dipandangan orang lain sebab kualiti yang ada pada die.semua orang mmg akan nk memiliki FR.tapi jauh sekali untuk saya.i am nothing.semua orang tak akan perasan dengan kewujudan saya bila ada lagi yang lebih menonjol.
ttettt.hilang idea sebenarnya.ntah..am i deserve to be like FR?tak tahu la.bukan nk merendah diri,tapi sebagai diri saya,saya tahu lebih.idk!biar la kan.mmg saya tak c***** pn.so,terima saja.hehe.mmg saya betul2 redha.oke hilang point lagi..........................................

TO YOU:thannxx a lot sebab ibaratkan aku macam FR.i apreciate it.sumpah.no one ever told me as u told me.aku tahu niat kau baik.kau tak nk aku rendah diri kan?kau nk aku rase yakin dengan diri aku.that's y kau nak aku fikir aku adalah FR.aku sangat hargai.thanxx dude.tapi macam biasa la kan.kau mmg suke buat aku confius sendiri.mmg one of your experties.:) untuk yang ke 400 kali kot.thanxx for everything.aku akan sentiasa ingat yang aku adalah FR.tettt~

enough said.



No comments:

Post a Comment