Sunday, July 10, 2011

DOWN!!

Assalamualaikum & Hi.

LEMAH! mmg kau LEMAH fila! rasa DOWN yang amat. bertambah DOWN apabila dianggap sebegitu rupa. Tak tahu nk react macam mana. Jiwa wanita dalam diri seakan parah. Dalamnya rasa sakit, hanya diri yang tahu. Sampai tak terluah dek kata-kata. Hmmm. Susahnya macam ni. Cuba untuk tidak menyakitkan hati mana2 belah pihak. cuba yang terbaik untuk menjaga perhubungan ini. Tapi macam gagal. Rasa sempit fikiran! tak boleh nak fikir. Ye,mungkin diri sendiri harus diperbetulkan dulu. Kau masih banyak kekurangan NORAFILAH MD HUSSIN. Kena banyak lagi topup here and there. kan da cakab, u deserve nothing. just live ur own life la wahai NORAFILAH MD HUSSIN. buat lah keputusan yang bijak. fikir sehabisnya. jika rasa ini yang terbaik, dan jalan yang diredhaiNYA, buatlah. jangan kerana jiwa wanita yang lembut, membuatkan kau terus lemah. Saya, ada perasaan yang halus. Hati yang lembut macam tisu. Mungkin perkataan yang dikeluarkan dari minda untuk saya harus ditapis dahulu. Perlu dikaji sedalamnya. Saya tahu mmg salah saya, tapi rasanya perlu juga fikir dari aspek diri saya. Ntah la. saya cakab banyak sangat. sebab tu ada yang tak senang. Cakab banyak, sampai tak perasaan tentang kesalahan diri sendiri. Saya Nampak Kesalahan Orang Lain, Tapi Tak Nampak Kesilapan Diri Sendiri.-___-"
Ulang suara,saya perempuan. Hati saya sangat rapuh. Tolong, saya sangat perlukan sokongan sekarang ini.

Hilang Kata
Maaf dari saya untuk anda.

.
.
.
.
.

The End

No comments:

Post a Comment