Thursday, June 21, 2012

Mulut selupa longkang!!!

Assalamualaikum & Hi

"Ukur Baju Di Badan Sendiri Sebelum Mengukur Baju Di Badan Orang Lain!!!"
Haihh.. Busuk bau mulut sampai kedalam bilik ni boleh bau. Geram pulak rasa hati. Kenapakah?
Boleh tak kalau awak belajar cara nak appreciate hasil kerja orang lain. Weyh tawu tak dah almost 10 years tak keluar bende alah tu. Usaha yang sebelum ini pun, tak mampu nk keluarkan bende itu! Jadinya, hargailah siket. Awak hingat senang ubi je ke nak buat bende tu? Awak ingat dengan hanya korek hidung boleh terhasil satu karya yang ditunggu selama 10 tahun???? Eiuuuuiiiiiiwwww!!! Sungguh saya allergic lah dengan orang yang sebegini.
Pandai memberi komen tanpa pandai memberi cadangan membina!

Hanya hendak bersuka suki katanya! Tapi kalau setakat hengkau nak bersuka suki dengan sahabat2 sekrono hengkau yang tak lebih dari 5 horang tu, tapi hengkau dah menyakitkan lebih dari 100 horang, itu namanya memang dah over the limit!Grrrrrrrrrr!!!

Sungguh saya amat geram! Teeeettttttttt!!!
Kononnya bersahabat sehingga mati! Tapi kalau cakap hasil kerja kawan sendiri macam sampah tu hape kes brader??
Ok! have to admit yang mmg banyak kesalahan and tak berapa nak perfect bende yang dikeluarkan tu, tapi ada cara yang lebih elok kan kalau nak menegur? Sudah hebat sangat kah hasil kerja kau selama ini? Rasanya tidak ada apa yang boleh dibanggakan pown... adohaiiii!!! hilang kata lah!
Semua benda kau nk reject! Kononnya semua orang buat keja tak betul! Kau sajalah yang buat benda betul dalam dunia ni! Caittttttt!!!
Haih! tak tawu lah hapa nak cakap lagi.. Malas nk melayan! Dari awal sampai la ni pon, dok supe gitu jugek.. Tak ubah! -____-"

p/s: Ini blog saya, bukan blog awak. kalau saya geram, saya mmg suke luah kat sini. kalau awak terasa, harap awak dapat terime! sebab saya pun ada hak nak menyatakan suara! At least saya luah dekat private blog saya! bukan dekat Laman muka buku!!!! Humphhhhhhh



No comments:

Post a Comment