Saturday, June 23, 2012

Tears

Assalamualaikum & Hi

 

Seems like tears are cheaper nowadays. No value and no appreciation.
Well, what else should i expected right? People change as easy as changing clothes.
Yeah! being an eldest require you to be strong. But, for now, I am failed. I've tried. Tried to be happy in front of the crowds. But, still the feelings is still there. The feelings of afraid from being neglected, feeling of uncertainty, feeling of useless! Argh!I am just thinking to far from the board. Hell yeah! 
I just couldn't stop it. I have no gut. or maybe strength.

Hurm. perasaan yang satu. memang sukar untuk dimengertikan. Ye, harusnya aku bercerita, berkongsi segalanya. Tapi, gagal. Hati lumpuh. Jiwa terenjat. Kosong sudah harapan. Buntu apabila memikirkan segalanya. Bermcam persoalan yang sepertinya tiada jawapan. Mungkin sebab kesulitan dan kesusahan ini, membuatkan aku sering ditinggalkan. 

YaAllah! Ya Rabb! Kau tunjukkan kan lah aku jalan agar aku dapat terus bertahan. Sukar untuk dimengertikan perasaan . Bukan semudah yang disangka. Dan awak, saya minta maaf. Memang kelemahan saya. Hmmm.. Saya sangat menyusahkan. Saya tawu. Saya terlalu lemah! T_T 
Ye, memang sulit sekali perasaan. Saya minta maaf kerana tidak mampu untuk meluahkan. Saya tiada kekuatan. Saya minta maaf! Teramat maaf! 
Saya tak berguna..


Lots of love:

No comments:

Post a Comment