Sunday, September 16, 2012

Its another memories :)

Assalamualaikum & Hye :)

Just a very short update actually since I felt so tired and I need to sleep early. Got to go to farm tomorrow morning. *Sigh Tapi, ada sesuatu yang perlu dikongsikan dengan segera tanpa perlu ada selang beberapa hari atau jam kerana kejadian ini adalah kejadian terindah yang sememangnye indah untuk diletakkan di dalam kotak kenangan diri *sekali napas kau* :)

Alhamdulillah. Without any plan or even thought about this, Hamdi brought me to his place. I mean to his family's place. :) Ok. Saya teramat dan tersangat la terkejut kerana hari yang di rasakan hanya untuk berkunjung ke Rumah Terbuka pensyarah rupanya adalah satu perangkap yang mengembirakan to bait me to his house. Phewww. Ouh. Terima Kasih ye awak sebab sudi menjemput diri ke teratak bahagia :)

Before arrived, of course there's lot of things that playing inside my head. Ouh. feel so tense since i have to meet up with his family for the first time. Aigooo. Sumpah nervous gile. Hodoiii.. Macam2 la fikir macam mana cara untuk menyelesakan dan menyesuaikan diri di dalam keluarga itu. Hooo.. Siap buat sedikit research tentang kegemaran keluarga :)

Finally arrived. Guess what? I totally feel like home. Sangat disambut dengan makanan dan senyuman yang menyenangkan. Ouh. Saya sangat rasa tidak kekok. Seperti dialu-alukan. Suasana yang gembira dan lively :) Ouh yeah! I even got the opportunity to meet his opah and Ayah Ngah who live next to his house.They were talkative and friendly. Dan dengan tidak sengaja telah membantu saya untuk menyelesakan diri didalam situasi itu.  Deabak!! :)

Terima kasih diatas:
*Layanan yang baik dan gembira itu
*Makanan dan cocktail yang sedap dan menyelerakan
*Perbualan yang mengembirakan sehingga membuatkan diri berasa selesa :)
*Pemandangan malam yang hebat dan indah di kawasan perumahan itu sehingga diri berasa excited :)
*Semestinya diatas kesusah payahan untuk menyambut tetamu dengan baik sekali.
Terima kasih untuk semua ini. :)

For him:
Terima kasih atas segalanya. Atas memberi kesempatan berjumpa dengan keluarga bahagia awak. Dan juga terima kasih kerana menghormati saya dengan memperkenalkan saya yang tidak seberapa ini kepada keluarga bahagia awak. Semoga kita mendapat restu yang diperlukan. Amin. Ini memang tidak akan pernah saya lupa. Sarang Hae :)

|Minta maaf kalau readers rase tak berapa nak faham. Ini adalah sebahagian dari cerita saya dan keluarga dia. Ouh ye! Saya semakin rasa selesa dan perasaan semakin kuat untuk yang seterusnya.|

Bandar Baru Sentul with Love ^_^

Till then, take care

No comments:

Post a Comment