Saturday, November 16, 2013

Sang pencinta

Assalamualaikum.

Bulan cantik nun dia atas.
Bintang bagai menari begempitangan.
Umpama rancaknya gerak degup hati tika ini.

Kau pencinta yang setia,
Jutaan  lemon Terima Kasih.
Untuk cinta yang tidak berbelah bahagi.
Untuk sayang yang idak bersempadan.
Untuk setia yang berpanjangan.

Kau pecinta, membuat malam aku terang.
Panas aku tenang.
Kau pencinta, membuat aku rasa istimewa.
Walau tidak pada semua tapi sekurangnya ya pada kau.

Mungkin aku tidak secantik bidadari.
Tidak seindah serikandi pujaan jejaka.
Tapi aku. Aku yang berdiri di sini.
Sentiasa ada untuk kau. Mungkin semua ini sememangnya sudah tersurat tertulis untuk kita.
Dan aku tidak pernah menyesalinya.
Untuk kini dan selamanya.
Dengan izin Dia Yang Tertinggi.
Semoga gembira sampai bila-bila :)


No comments:

Post a Comment