Monday, January 3, 2011

huish . cannot go larh .

bloggers .:)
mesti most of you guys da start ada dekat college maseng2 2 start up a new sem kn? same with me then .ouh .on 1/1/2011 lagi saya da berada di college kedua kesayangan .cepat kan?sebab ada masalah yg tak dapat nak dielakkan la saya terpaksa pulang awal .bt its not a big deal la .saya oke2 aja .:) dan semasa pulang ke blok ,mmg sunyi habes la .hanya saya dan roomate kesayangan jea yang ade and ade gak la some of the ppl yg lagi awal balek dari kami .sunyi sepi betul .-__-"
on the nxt day,which is yesterday ,all the students start to check in inside the blok .oke .seperti kebiasaanya ,blok kembali menjadi hingar bingar dengan suara kerinduan saya .:))
hmmm .pagi2 lagi da g office amek kunci dengan perasaan gembire sebab na masok bilek yg da lame ditinggalkan .dan ,mulalah sesi mengemas yang memang penat gile bapak la .macam hayam betul .barang yg saya letak kat dalam kamar tu mmg da tak nmpak macam barang .OMG!!!da jadi macam sarang kambeng .ouh ,hanya tutup idong jek la bile masok dalam tu .bau macam haram dowh .*sigh .
tk sangke pulak yang saya memiliki barang yang byk .sumpah tak perasan yang saya da berjaya mengumpul khazanah yang berharga sepanjang menginap di blok rajawali ni .gile la .dengan barang baru yang dibawa dari uma lagi .macam barang untuk 20 org kot .aishhh .
so,kepadanan muka terkena pada diri sebab nak kene kmas sume barang2 tu & susun kat dalam bilek .baju jea da dekat 3 beg .tu lom lagi buku2 yang dikumpul dari sem1 .nak mati larh .+(

sesi pengemasan baju bermula pada pukul 9 am & berakhir pada pukul 2pm .wat!!!!lame kan?pingang mase tu rase cam nk tercabut dari badan jea .tapi masih tersenyum gembira .:)

after cleaning session .:)
ahah .nice to see isn't it?



yang ngah meniarap kechomelan itu adalah emfi saya . the son of me & mr zz .:)


before cleaning session .:(
bersepah gile betol .






till then,
lots of love :fifi

No comments:

Post a Comment