Wednesday, March 16, 2011

at the end...........

hurm.i donno how should i describre my feeling rite now.
everything was goin so fast .very fast .
i am still in my shocked mood.
but .alhamdulillah.i manage to control my feeling from day to day.
all my family and friends give a very unpredictable support until i can make a decission wisely.
deep in my heart,i am hurt.totally hurt.my heart break into a pieces.
but from the other part of me,i am feeling so bless.thank to almighty Allah bcause He gave me a chanced to experienced love from man.at least i can judge by myself the value of love from a human perspective.
yeah.i get a very good lessons.:)

saya redha dgn segale ketentutan yang Maha Esa.saya hilang cinta dunia,tapi saya raih cinta ilahi.InsyaAllah.
masih lagi mencari kekuatan.mencari tempat pergantungan yang kukuh supaya saya tidak rapuh lagi selepas ini.
saya mmg seorang yang penipu jika saya cakab saya tak kecewa.kecewa dalam hati ni,hnye Allah yang tahu betapa sakitnya.betapa susahnya saya nak pulihkan kembali semngat yang beransur hilang.
tapi saya percaya semua ini mmg sudah tersurat di Lauh Mahfuz.sesungguhnya Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk saya.buat masa sekarang saya redha.ini adalah dugaan yang maha berat buat saya.semoga saya kuat.

Ya Allah,jika ini yang telah kau tetapkan untuk hamba mu ini,aku redah .sesungguhnya aku percaya bahawa setiap apa yang berlaku ini ada hikmahnya.aku berserah diri pada Mu Ya Allah .semoga Kau mmberi petunjuk Mu kepada ku.Amin.


No comments:

Post a Comment