Thursday, March 1, 2012

Climate change

Hari-hari kini semakin berubah

Perbualan tidak seindah dulu

Perjumpaan tidak sehebat dulu

Bermonolog didalam diri memikirkan apa yang terjadi.

ye! mungkin hanya perasaan sendiri yang mendesak untuk memikirkan semacam kemungkinan buruk dan palsu.

Tidak tahu siapa untuk dipersalahkan,kerana masing-masing tidak mahu berterus terang

Adakah mungkin sebab kesibukan membuatkan segala hormone didalam badan menjadi tidak menentu?
Dan akhirnya menimbulkan perubahan yang ketara di setiap perbuatan?

Ntah! Aku tidak punyai jawapan itu..

Kurasa semakin sukar diwaktu ini. Tidak tahu siapa harus dipersalahkan.

Aku? Mungkin juga..tidak pandai melayan perasaan...
Tapi......Aku juga ada sebab aku sendiri. -____-"

Dan sekarang? seperti tidak akan ada perubahan.

Jauh di sudut hati yang paling dalam, aku mahukan seperti dahulu
ketawa, gembira bersama.
Segalanya dapat diselesaikan bersama dengan aman dan tenang..

Semoga segalanya dipermudahkan untuk mereka. Amin

Jujur Saya Masih Mahu Hubungan Ini .ily

No comments:

Post a Comment