Tuesday, August 2, 2011

Macam budak2 main ting-ting :)

Assalamualaikum n Hi all .:)

| entry ini wujud akibat daripada ketidak fahaman ttg sesuatu perkara, dimana ia adalah satu keluhan hati yang datang dengan 1001 persoalan. to those yang tk faham,harap maaf. entry ini boleh la jugak di label as 'entry syiok sendiri kau nok!' :) |

Hmmmmmm . *keluh panjang
Tak ada intro, mai proceed teruih kepada plot penceritaan .
Kenapa la mesti perlu wujud spesis manusia yang sangat nk show off kat 'Muka Buku' ?
Saya macam hang la kejab. Kalau setakat awak nak show off muka awak atau pun the way you dress up, saya masih boleh terima tau, sebab normal la kan kalau ada yang nak buat macam tu. Tapi hape yang buat saya macam hang lama tu, y erh awak nak show off sangat yang awak tu ada 'Buayafren' or 'Gelifren' ?

Kalau setakat pamer kan 'In relationship with XXXXXXX' itu pun,memang saya tak ada hal. sebab itu hak individu, tapi kan awak ni macam da over la. Geli doe tgk.Neuron kepala macam nak terfutus. Dah dari atas sampai bawah pehtu bawak ke older post pun dok ada muka 'Buayafren' or 'Gelifren' awak. euhhhh!!
ur 21+++ la dude. Behave la like an adult. tak payah la nk dok bangga sangat dengan perhubungan cinta baru awak dengan sape2 ntah tu. Awak ingat saya kisah ke? haihh!! Geli saja saya melihatnya. Macam kemaruk sangat la nak menunjukkan kebahagian awak bersama yang TERSAYANG awak itu. Hahahaha. Oke2. Memang awak dah bahagia kan.so what? like i care??
Saya bukan nak melatah tak tentu fasal tau, tapi ini adalah blog saya, jadi apa la kiranya jika saya nak meluahkan sedikit rasa tidak kesukaan saya terhadap benda yang awak lakukan itu.
Sampai dok penuh 1 Muka Buku tu, post KESAYANGAN awak. Konon bercinta bebenor la tu kan. :) Hah.yela. Awak je la yang bercinta...-__-

Nasihat saya kepada awak2 adalah, tidak perlulah awak untuk berbuat demikian. Kalau awak lebih menunjukkan sifat kematangan awak ketika bercinta itu,saya rasa lebih cool. Tak perlu sangat nak post semua benda2 private di Muka Buku itu, kerana serasa saya, awak masih mempunyai telefon bimbit dan begitu juga dengan KESAYANGAN awak. Moleklah kiranya kalian meluahkan rasa kecintaan masing2 di telefon bimbit. Boleh baca ulang2 kali sebelum tidoq kan. bhahahaha.
Ketika melihat insiden itu, dimana yang juga telah ditunjukkan sendiri oleh sahabat saya, satu ayat yang menerjah di kotak fikiran saya adalah "what?Childishnye." macam bukan awak yang saya kenal sahaja. Tapi macam orang selalu berkata 'Peoples change' WHATEVER! :D

p/s: Maaf jika 'Entry syiok sendiri kau nok!' ini telah menyakitkan hati mana2 pihak. Tapi,ini blog saya punya ,makanya suka hati saya lah kan nak buat entry pasai pa pun. asaikan tidak membangkitkan isu2 hangat dan laginya, saya tidak mementionkan nama sapa2 pun. Jadi,kalau ada yang terasa itu, anggaplah entry ini bukan untuk anda.:)

THE END


No comments:

Post a Comment