Tuesday, June 21, 2011

HATI RAPUH

Assalamualaikum & Hi .

Nothing much. Hanya sedikit luahan dari seorang sahabat.
Rasa diri sangat lemah sekarang ni. Lemah yang amat.Tiada tempat pergantungan yang pasti. Semuanya terasa asing. Rasa diri berseorangan. Banyak kata2 dari luar kotak pemikiran. Makhluk sekeliling menyatakan hal yang berbeza-beza. Atau aku yang dah memulakan sesuatu yang salah. Sesuatu yang telah menyakitkan sebuah hati. Hati yang sepatutnya tak layak untuk disakiti. Perbuatan dia sangat mmbuatkan aku susah untuk membuat andaian sendiri. Aku tak tahu macam mana nak memulakan. Memulakan sesuatu yang dapat membawa kebaikan kepada semua. Kadang2 terfikir, salahkah aku? ye. mungkin aku salah. sebab tak ada pendirian yang tetap. bagaikan lalang ditiup angin. itulah aku!!!! RAPUHNYA HATI. haihhh!!! rasa sangat useless sekarang! semuanya rasa serba tak mengena! T_T
Lari dari semua permasalahan ini hanya akan menambahkan masalah. Maaf atas segalanya.
I am a trouble maker!

THE END



No comments:

Post a Comment