Monday, June 20, 2011

Tralalala . :)

Assalamualaikum & Hi peeps.:)

Venue : Times Square & Sungei Wang Plaza with Lovee
Date : 19th June 2011

Hurmmmm.:) A lot of story, a lot of memories also a lot of things to share la. Untill,i don't know where should i begin. Here or there? Heee. It just something that i cannot describe. I mean the feeling. Haihh. lame la tak rase macam ni. rase nervous semacam. satu badan rasa seram sejuk ni. tangan mmg da ta payah na cakab la kan, sweating n become cold tak tntu hala. gila betol. Hahahaha. Semuanya terasa baru and asing. I've experienced something new. which is i enjoy it sooo much. :) da lama rasenye tak naik public transport. bersesak-sesak dgn all the crowds kan. Untuk sekian kalinya, saya dapat rase lagi semua tu. Ngeee~
hey! its not bad la. boleh tgk gelagat orang sekeliling. saya suke itu. Heee.

Erm, mungkin apa yang saya rasa untuk hari itu, biar la saya simpan di ruangan yang paling dalam kat dalam hati. Kenangan yang tak mungkin untuk saya lupakan. Terima kasih untuk segalanya. Terima kasih kerana sudi menerima segala kekurangan diri pada ketika itu. Terima kasih untuk 1 hari yang gembira itu . Dan terima kasih juga untuk "barang berharga itu" . I'll keep it.i promise.:)

Thanks a lot 'Guardian Angel' :))

THE END

No comments:

Post a Comment