Tuesday, June 28, 2011

Sahabat yang dirindui

Assalamualaikum

Nur zurawdhah Abd Murad ,

Saya rindu awak yang teramat sangat. teramat!
Susah nak nyatakan apa yang ada dalam hati ketika ini..
Saya tak dapat nak cerita kat awak apa yang saya rasa through msg,fb or apa sahaja medium canggih yang ada sekarang ni.
Sebab saya kena berbual dari hati ke hati dengan awak. Berhadapan. Saya tak nk menangis di hadapan laptop atau telefon. Tapi, saya nak menangis depan awak. -__-"
Saya tahu pada ketika itu nanti, saya akan dapat satu kekuatan hasil dari reaksi yang diterima dari awak!! Saya rindu reaksi itu. sangat rindu!!
Dan,terima kasih dengan kata2 itu. kata2 yang cukub untuk saya kelu kata dan berfikir sejenak. betulkah saya orang yang macam tu. Awak lagi tahu tentang diri saya berbanding saya sendiri.

"Fefey yang kuat! dia mudah menangis tetapi selalu dapat kekuatan luar biasa"

Saya tak mampu nk comment banyak disini. Segalanya terhad. Semoga kita cepat dipertemukan. InsyaAllah. Jaga diri sahabat. Terima kasih atas segalanya. Semoga awak stabil disana. Amin

THE END



No comments:

Post a Comment