Thursday, June 23, 2011

Maaf -__-"

Assalamualaikum & Hi .

Said is easier than done. Da banyak kali da rasenya aku cakab pasal ayat ni. da ade dalam bape entry. Susah nk cakab ape yang ada dalam hati sekarang ni. terlalu berselirat dan tersimpul. Apa yang aku cari sebenarnya. Ye, haruslah mncari keredhaan dariNYA. aku harus tahu itu. jangan pernah lari dari kenyataan itu. Tapi, sekarang ini, buat masa ini,di ketika ini, tiada kata2 yang sedap dan menenangkan hati yang dapat aku dengar. tiada kata2 penguat semangat yang dulunya selalu aku dengari. kata2 yang sekurangnya dapat mmberikan aku sedikit kekuatan. dimanakah semua itu? aku sangat rapuh ketika ini. perasaan rindu semakin parah. jiwa yang kacau saban hari, mmbuatkan aku hilang punca. mmg sukar untuk aku hadapi semua ini. sangat sukar. dan aku tahu jiwa itu pun turut kacau. kejamnya aku. kerana dah melukakan hati yang suci itu.

"Maafkan saya. from the bottom of my heart, i am sorry.saya tahu saya dah banyak buat salah. setiap perbuatan saya, ada saja yang menyakitkan perasaan awak. maaf yang teramat sangat. saya tak tahu apa yang harus saya buat. saya cuba untuk mnjadikan semua ini yang terbaik untuk kita. tapi,saya tak tahu di mana harus saya mula. saya tak tahu, dimana harus saya tetapkan limit itu. saya lemah dan bnyak kekurangan. pemikiran saya sangat terhad. dari hari ke hari, saya hanya ingin berubah untuk mnjadi yang terbaik. saya da buat awak kecewa kan? saya da buat awak sedih. -__-" saya takut untuk bercakab lagi. sebab saya takut,hati itu akan bertambah parah.maaf. saya just nak awak tahu, yang bukan mudah untuk saya buat keputusan ini. mmg sngat susah. harap,satu hari ini, akan ada berita gembira untuk kita. insyaAllah"

No comments:

Post a Comment