Monday, May 30, 2011

Alhamdulillah .:D

Hye peeps!
Rasa siket happy dan siket tenang sekarang ni. Ngee~
Pukul 4.30 tadi dapat call dari Captain.When his name appear on my phone screen,rasa macam tak nk angkat je.sebab dalam pale hotak da berpk2 akan dapat 1 lagi bad news from him. A bad news ttg perkara yg susah betul nk settle itu. Tp,rasa kasihan kepada beliau lagi banyak dari rasa takot. So,dgn teragak-agaknya,saya pn press la the answer button. Suara beliau mmg sangat tenang ketika itu. Dan beliau terus ask me this one question that nearly make me jumpa like a monkey.hehehe.it was a good news. no words that came out from my mouth at that moments except Alhamdulillah.finally,saya dapat satu kepastian yang cukub la untuk buat saya lega sekejap.seriously.ilang sume kekusutan.
Dan pada pukul 8pm,he call lagi,bt diz time rase na pick up the phone.And gez wat? the first thing that come out from his mouth after bagi salam is HAHAHAHAHAHA. He was laughing. HAHAHAH. dan masa tu,hati macam ada bintang golek2!!!:D and saya pn turut la join beliau ketawa.HAHAHA.dan seperti yg da dijangkakan,beliau mmbawa satu lagi berita gembira. masa tu,hati terus cakab,Allah knows beter.:) settle 1/10 masalah.tak kesah la masalah yg lain tu.yg penting yg satu ni da settle.
So,tak nk cakab byk.untuk kali ini saya happy.:) Thanks Captain.I owe u a lot.Geythoo~
Semoga perjalanan program ini akan lebih smooth untuk hari mendatang.Amin~

THE END


No comments:

Post a Comment