Tuesday, May 3, 2011

sahabat

sahabat,
sangat terharu lepas baca entry yang awak buat khas untuk saya.
sangat2 hargai entry itu.dan sememangnya buat saya terfikir seketika.
sumpah saya tak tawu nk bagi comment apa.
serba salah dibuatnya.

sahabat,
awak antara sahabat yang mmg banyak tawu ttg diri saya.
semua masalah saya,hal peribadi saya,awak tawu.dari A-Z.
saya tak pernah kesah awak tawu pasal keburukan saya.sebab saya mmg da tak kesah pn dgn awak.

sahabat,
terima kasih sebab sering bagi saya tunjuk ajar ttg dunia dan akhirat.
kalau saya tak pasti ttg sesuatu,awak la sumber rujukan saya.
awak selalu bagi nasihat yang buat saya senang.
awak percaya dengan kemampuan yang ada dalam diri saya.
walaupun,kadang2 saya sendiri tak sure dengan kemampuan diri.

sahabat,
alangkah bertuahnya saya dapat sahabat macam awak.
saya ingat lagi macam mana pertama kali kita jumpe di bilik 368 pada tahun 2009.
masa nampak muka awak dulu,tak pernah langsung terlintas yang awak akan jadi sahabat saya.
tk pernah terfikir yang saya akan share semua masalah saya dekat awak.
tk pernah terfikir yang saya akan susah senang dengan awak dekat UPM ni.

sahabat,
jika saya da tersasar jauh,saya harap awak jangan terus biarkan saya leka ya.
jangan benci saya.sebab saya perlukan awak dan sahabat yang lain untuk betulkan saya.
saya rasa beruntung sangat dikurniakan sahabat2 yang mmg terbaik dari ladang dekat sini.
sahabat2 yang sentiasa berada dengan saya through joy n pain.
alhamdulillah.

sahabat,
saya just nak awak tawu yang saya sayang awak kerana Allah.
begitu juga kasih saya dekat sahabat2 kita yang lain.
semoga ikatan persahbatan yang kita bina selama 2 thun ini akan tetap utuh.insyaAllah.
please guide me.
saya minta maaf jika ada setiap kata2 atau tindakan saya buat awak semua terasa hati.
saya manusia lemah yang tak boleh lari dari mmbuat salah.
doa kan saya ye.

saya sayang kamu semua dan terima kasih atas segalanya.:)



No comments:

Post a Comment