Sunday, May 8, 2011

nothing much .:)

Sometimes,keadaan tak akan berlaku seperti yang kita harapkan.things will turn 360 degree from our expectation.which kadang2 tu buat saya terfikir2.saya sedang berada dimana ni?dunia nyata or fantasi?lost sekejab.

Haish,WTH seyh semua ni?mana semua orang bile rasa sangat diperlukan.semua blah macam tu jek.tak boleh nk inform dulu?tak boleh at least tanya,'babe,kau ok tak?'.susah sangat?hm.yes!mungkin susah kot.sebab semua orang pun banyak kerja.banyak lagi hal lain yang mungkin lagi penting untuk disettle kan.dan hal ini hanya remeh ok.sape nk layan kau seyh.sila la bersedar diri.dorang tawu la buat ape yang dorang rasa perlu.kau hanya perlu diam dan buat kerja kau ok.faham la siket org fila.they have their own reasons.*than,who will think about me?you?

Well,tak ada niat nk mmbebel tak tentu fasal.tak ade niat nk blame sape2, dan tak ade niat nk mengungkit amanah yang da diberikan.tapi,kadang2 human pn ada limit juga.bila da terover limit tu,mmg akan wujud la perasaan yang tak sepatutnya.
mungkin semua ini berpunca juga sedikit dari kelemahan diri saya sendiri.maaf.saya pun manusia biasa.ada perasaan dan ade juagak mood tertentu.tidak sempurna.tapi,bantu la saya untuk melengkapkan bahagian2 yang tk sempurna tu.sebab kebolehan saya ada limit.hm,tak perlu la nk cakab banyak lagi.ade ke org nk dgr.hahah.whatever.
baik.mulakan dengan senyuman dan bersedia menghadapi hari esok yang mungkin lagi banyak cabaran dari hari ini.ikhlas kan niat.jangan fikir banyak la kau ni fila.positive2.:) don't think too much.just believe in yourself.you are what you believe!

because happiness requires sacrifice.

GO ME! GO ME!

p/s:life is karma.



No comments:

Post a Comment