Tuesday, May 24, 2011

i love to eat yaw!

i love to eat

y?please believe me.i am not lying.i love to eat.i eat any types of foods, as long as it is halal then i am ok with it.:D yeah!memang macam sukar siket nak terima kenyataan ini kan sebab bila korang lihat saya in person,saya bukan lah seorang yg mempunyai bentuk badan yg besar. in fact saya seorang yg kurus ok.hahah.seorang yg kurus tapi mempunyai nafsu makan yg besar. aigoo~
hey,seriously ini mmg sifat natural.naturally exist in me.kalau p jalan2 mana2 pn,saya akan lebih eager untuk carik tempat makan yg best n masyuk compared nak p carik kedai2 baju or kasut untuk brshopping.erk..macam tipu je.-_-" ok2.shopping tu mmg la suke gak.tapi lebih berminat untuk mencari tempat makan yg best terlebih dahulu.means foods comes before shopping.hahahah
so,saya paling saket hotak nk jawab if there are ppls asking me about my fav foods.because honestly,i have a lot of fav foods.yg penting,makanan tu kne sedap n memenuhi citarasa lidah saya.:)
for me,I am willing to spend my money to buy my fav foods instead of buying other goods.ngee~
IDK!
if the money I spent on food, I will not feel loss even be more pronounced with satisfaction.
rasa macam tak kesah pun,jji puas sebab dapat makan yang best2.ouh!a sudden feeling of craving foods.erkk.lapa.:x
BUT...
saya ada satu tabiat buruk ni yg mmg susah untuk saya buang.tapi,mmg sedang dalam usaha untuk mmbuang tabiat buruk ini ye.
i love to buy food,but it hard for me to finish up the food.ouh!tangki perut saya mmg sangat kecil.tak bnyak compartment yg wujud untuk memuatkan makanan2 yg saya beli tu.
for those who are always with me like my family n besties,mmg da sangat2 sedia maklum dengan perangai saya.kalau p mana2 pn kan macam FC or pasar malam,saya mmg akan jd macam org yg tk terkawal.hahaha.*macam teruk beno je bunyinye.
tp,seriously,sy mmg susah nk kawal diri dr nk beli makanan2 tu.they are all look delicious!macam2 sangat nk beli then,end up dengan tak mampu nk habeskan makanan tu sume.sape yg jadi mangsa?org2 yg tak sanggup la kan nk lihat saya tak habeskan mknn tu.kesian gile wei korang.sorry.hahahha.
ouh.mmg buruk gile ye perangai seorang gadis jike begitu.tkpe.saya mmg sedang mncuba sedaya upaya untuk mnjadi gadis yg sentiasa mghabiskan makanan tak kire dimana sahaja.lol.:)

listing makanan yg sy akan pastikan ia masuk ke dalam perut saya sebelum balik UPM :

  1. Bubur nasi Power Rangers a.k.a bubur aid (medan selera rahmat,uda) ;sumpah aku da tak tahan nk makan bubur kau la aid.kau tunggu jek la dalam masa terdekat ni aku p serang stall kau.:)
  2. Ikan n cakoi bakar Ah yong (dekat medan selera ape ntah name die,dkat ngn skola EC) mmg terbaek wookk
  3. takoyaki & ice cream goreng kat City Square .:)
  4. ABC ngn rojak asma dekat Kg Melayu .lame da tk g.-_-"
  5. crispy pohpiah :)
  6. sizzling mee dekat JJ Bt.Indah.auww.:)
  7. chicken chop dekat sedap corner.terbaek dari ladang.hahahah
  8. ayam goreng spicy Mc Donald.tak penah nk bosan makan ni.nak!
oke,ini sahaja list makanan yang bermain dekat dalam kepala untuk setakat ini.so,saya akan mnggunakan semua skill yg ade untuk memujuk sesiapa saja yg dirasakan boleh untuk belanja saya makan sume ni.hahaha:)

THE END


No comments:

Post a Comment